اهلا بيك يا زائرنا العزيز نتشرف بدعوتك عشان تسجل فى منتديات مزغونة اليوم ولو مسجل عضوية قبل كدة دوس دخول نتمنى ان يحوز المنتدى اعجابكم وشكرا مع تحياتى Smile

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اهلا بيك يا زائرنا العزيز نتشرف بدعوتك عشان تسجل فى منتديات مزغونة اليوم ولو مسجل عضوية قبل كدة دوس دخول نتمنى ان يحوز المنتدى اعجابكم وشكرا مع تحياتى Smile
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مفاجأة دمااار لعبة Nox برابط صاروخى من احسن العاب حياتى

مفاجأة دمااار لعبة Nox برابط صاروخى من احسن العاب حياتى Empty مفاجأة دمااار لعبة Nox برابط صاروخى من احسن العاب حياتى

مُساهمة من طرف hamdy الأربعاء مارس 24, 2010 9:48 pm

انا النهارده جايبلكم لعبة من احسن الالعاب اللى لعبتها فى حياتى NOX هى قديمة شوية اه بس و الله لعبة جامدة جدا و انا بموت فيها كفاية الثيمات بتاعتها و الموسيقى بتاعتها و هى كمان ممكن تتلعب اونلاين:icon30: :icon30:

مفاجأة دمااار لعبة Nox برابط صاروخى من احسن العاب حياتى Nox

اللعبة دى من انتاج شركة westwood اللى انا بعتبرها انها كانت من اعظم الشركات اللى بتنتج العاب (من قبل ما EA تشتريها)

و اللعبة دى كانت هتنتهى و كانت خلاص هتروح و مش هيبقى ليها اثر حتى ان فى ناس كلمت EA علشان يسألوا هل هيعملوا جزء تانى و لكن فوجؤا ان EA معرفتش اللعبة دى و قالتلهم ان اللعبة دى احنا منعرفهاش :crazy000: مع انها من انتاج Westwood اللى هى المفروض بقت بتاعتهم:sly00000: بس الحمد لله فى ناس عرفت تجيبها و رفعتها تانى و رجع فى ناس تانى تلعبها اونلاين :clap0000:

انا برغى كتير انا عارف :shutup00: بس اللعبة دى فعلا من اجمد الالعاب اللى انا شفتها

نيجى لروابط التحميل

هى متقسمة لـ 3 روابط اول واحد علشان تنزل اللعبة فقط بدون موسيقى و لا فيديو
و الثانى علشان الموسيقى و التالت علشان الفيديو

رابط تنزيل اللعبة (من غير الموسيقى و لا الفيديو):

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
رابط تنزيل الموسيقى

رابط تنزيل الفيديو

كل اللى عليك تعمله انك تنزل رابط اللعبة و تعملها install و بعد كده علشان تضيف الفيديو و الموسيقى تنزلهم و بعدين تفكهم فى الفولدر اللى انت عملت فيه install للعبة

عايز اشوف رايكم و ردودكم[/COLOR][/CENTER][/SIZE]

:bye10000: :bye10000:
[/QUOTE]
hamdy
hamdy
Admin

https://mazghonatoday.yoo7.com

- مواضيع مماثلة